Tuesday 3 April 2007

Oxpenis

alltid lika roligt att jobba med 13-rätttröjan.

"såndär tröja får man ju bara ha om man har haft 13 rätt"
"ehm.. ja, jag har haft det.. två gånger"

hahahaha. karlar blir så jävla sura. för jag är tjej? blond? eller vad är problemet?


idag har jag beställt högtalare till datorn. de blir nog jättebra. jag hade som krav att det skulle höras från vardagsrum till kök o altan utan att högtalarna sprängdes :) så i sommar kan vi sitta på min altan o lyssna på musik o dricka miljoner öl?


i morsen började det kännas ömt i halsen. sa det till ullis, att det är ju så typisk, när man ska göra roliga saker i helgen. en minut senare smsade anneli, hon har också ont i halsen. men.. vi kommer ha jättekul iaf! vi får sjuka oss ihop helt enkelt. jobbigt att åka tåg bara.. om man mår dåligt. men, det är det värt! jag längtar efter anneli.
och jag längtar efter teresa också!
sluta bo så långt borta!

förresten så tror jag att jag känner mig sjuklig för jag var ute o gick igår. motion är ju livsfarligt.



i kina äter de ox-snoppar! :(


puss!

11 comments:

Lilla Duktig said...

Det ligger någon slags halsfluss i luften tror jag. Själv är jag inne på min tredje sjukdag.
INNAN PÅSK!

Sjukvårdsupplysningen sa (kanske inte det som står i min blogg) att man kan gurgla jodlösning med vatten (finns på Apoteket) som tar bort bakterier. Jag tyckte det lät äckligt. Glass är bättre :-)

Nostalgia said...

lilla duktig, gah.. jod?
glass låter bättre, men jag bantar ju fan.
vi vill INTE ha halsfluss!

Badass Babuska said...

Men ÅH jag längtar massa efter dig med!
Bort med det sjuka på en gång! Puss pusspuss puss

Ung tant said...

Det är sjukligt idag med. :(
Mamma ska hämta mig. Jag ska bli ompysslad och få påskmat.
Sen är jag pigg som en vårkåt lärka på lördag! :D Puss!

Anonymous said...

Men det ville du ju äta sa du :-))

Anonymous said...

Du gumman, jag vet inte om det är så mycket fräschare med att vi faktiskt äter ÄLGTUNGA i Sverige.

Ja, inte jag då. Men det ska tydligen vara en delikatess... =(

enAnnan said...

Oxsnoppar låter ju typ...gott.;)
Eller inte.

Du var så fin så i din 13tröja!
Låt de avundsjuka klaga och sträck stolt på dig!

Krya på dig nu!

Kramar

Nostalgia said...

magnus, hellre än HUND, ja!


teresa, jag försöker! pusspuss


anneli, hahaha.. det låter bra :O

Nostalgia said...

elli, jag vet :O jag har t o m sett folk äta det. fyfan.


anna, aaw :) kram! kul att du tittade in :)

Anders said...

Tur man inte inte äter kött överhuvudtaget...då slipper man sådana där bekymmer.:-)

Nostalgia said...

anders, men.. kött är godast!