Wednesday 4 April 2007

Jag har badat!

imorse vaknade jag 09.55.
jag börjar 10.00.
efter en minut överläggande med mig själv kom jag fram till att jag inte skulle hinna till jobbet i tid. så jag klev upp och gick in på toa, kissade samtidigt som jag ringde jobbet. försökte låta extra ynklig och förklarade att jag hade försovit mig. igen. inte för det händer SÅ ofta, men.. lite då o då. jag hann inte med bussen som går kvart över heller, så jag var på jobbet strax före 11. jag hatar att försova mig.
som tur var, så var chefen på gott humör, och dagen har varit bra. jag är inte nå sjukare heller. men anneli är :( lilla gumma.

idag kopplade jag in datorn. vi har ju köpt lika som jag köpte. som namn på datorn skrev jag in "pung" och som användarnamn "kuken". det är min humor. även ullis och ingers humor. hon skrattade ihjäl sig när hon såg det :)

när jag kom hem hade jag fått deklarationen. först vågade jag inte öppna, den, men till slut gjorde jag det. jag brukar ALLTID få betala en massa.
jag får tillbaka 3400 kr! wohoooooooo! nu ska jag fixa så jag får dem innan midsommar, så kan jag o barnen åka till gröna lund på min semester.

sen badade jag! äntligen! efter två veckors längtan. och läste i en ny bok. jag köpte 4 böcker idag. ehm... människa utan hund (håkan nesser), djävulen bär prada (?) mias hemlighet (ja, hon.. ni vet. mia) och matilde (denise rudberg)


nu ska jag titta på inspelat top model o gosa med mig själv under en filt.
puss!

4 comments:

enAnnan said...

Nya böcker och pengar tillbaka!!!
Åh Jennie vilken lyckodag trots försovning.
*avis*

Du är en pingla du!
Synd att du inte akn hänga med oss ut på påskafton oxå!

Kramar

Anonymous said...

Jag har inte fått min deklaration än... =(

Anonymous said...

Jag fick min Deklaration, men fick bara 2200 :-(( Jag vill ha flera hundratusen bara för att jag stått ut med Ericsson i 11 år!! :-)

Nostalgia said...

anna, ja det är helt fantastiskt! :D
japp, lite synd, men det blir ju fler gånger? :D kram


elli, den kommer :o


magnus, haha.. ja :/ men min chef har dragit 400 extra varje månad länge nu. äntligen hände nåt.