Tuesday 10 April 2007

Hemma

vi är hemma idag. filip blev också sjuk, alvin blev friskare.
jag har städat o dammsugit deras rum, nu kom jag på att jag skulle ju dammtorka där också. sen? och snart ska jag tvätta. livet är hårt.

igår sa filip att han vill börja på Engelska skolan. men NEEJ. det går inte för sig. jag skiter i att de har gävles bästa betyg eller nåt sånt, jag vill inte ha mina barn där. dels är det inne i stan, dels är det.. liksom engelska skolan. enda bra jag kan komma på med den är att barnen inte får gå med kläder som visar halva arslet osv.

missade jag prison break igår? :O jag glömde att det var måndag igår!! fan.


jag har inget att skriva om. jag vill bara skriva att jag saknar nån att kramas med. och somna med, och vakna med. att det ska vara så svårt!


puss.

2 comments:

enAnnan said...

Vet du Jennie.
Även jag saknar någon ibland nuförtiden.
Undrar om jag börjar bli stor. :)

Hoppas Filip piggar på sig.Här är Albin sjuk.
Suck.

Kramar

Nostalgia said...

anna, haha.. du kanske börjar bli vuxen? :p

ja, hoppas albin blir frisk snart, o att han inte smittar filip. o dig :) kram!