Monday 9 April 2007

Snidex

jag rekommenderar att ni INTE klickar på bilderna i det förra inlägget. nu har jag kommit på ett sätt att minska bilder, så nästa gång blir det förhoppningsvis mindre porer o titta-in-i-näsan på jennie-bilder.


kan ju meddela att de nya cyklarna har gått sönder. bådas bakskärmar har ramlat av, och idag gick alvins lås sönder lite, eller det lossnade en plastgrej, och så gick reflexen i hjulet sönder. alltså, det är helt jävla fantastiskt hur fort de pajar sina grejer. jag förstår inte hur de gör? kan det vara mitt fel? jag hade sönder ALLT när jag var liten :´) allt från barbiedockor till stereoapparater pillade jag sönder. min bror hade aldrig sönder nåt.


jag har badat och ätit ägg. tänkt på snidex. det är kanske det roligaste ordet NÅGONSIN. vi skulle ju googla på snidex! do it!

SNIDEX AB
MR SNIDEX HIMSELF

men jag undrar ändå varför det står snidex på annelis fönsterkant.. har snidex gjort dem kanske? :D coooolt.

okej... jag är fruktansvärt trött nu.
pusspuss!

4 comments:

Ung tant said...

Hahaha! Snidex...åh det är så bra..så braaa.. :´D

Nostalgia said...

otroligt!

Badass Babuska said...

Jag tycker det ser ut som att du ska förvandlas till Hulken på den nya bilden med det bla ögat:S

Nostalgia said...

teresa, jaaa! :DD