Tuesday 24 April 2007

:D

på måndag ska jag med B till högskolan o elden där. sen ska vi sova ihop igen. på tisdag bara kramas o kolla på percy tårar och laga mat o kramas o hångla och ha det bra. sen kanske jag sover där igen. sen kanske jag flyttar in! eller nä. men... oh... det känns roligt.
det finns lite pirr. faktiskt.


idag var en bra dag. imorse blev jag så glad. jag har varit grymt orolig. o så bara.. är allt bra igen.
sån lättnad.



puss, jag har inte så mycket mer att skriva om :)

7 comments:

Badass Babuska said...

När du skriver B...är det möjligen första bokstaven BENGURTH?
Jag är så glad för din skull lilla solstråle. Puss i massor

Anonymous said...

*asg*
Hm, jag känner en B som bor ganska nära ditt jobb... ;) Och är musiker. =)

Nostalgia said...

teresa, ja! eller bajsgurth?
pusspusspuss :D


ellie, jaså :) han visste kanske vem du var, men.. om du känner honom borde han känna dig? kanske är en annan? :)

enAnnan said...

Jag skrev en kommentar imorse, men den finns visst inte kvar.
:(

Jag är så glad att du är glad och lycklig. Att det pirrar lite redan.
Mys på.

Kramar

Nostalgia said...

anna, skumt :O

jag är också glad!
kramar

Anonymous said...

Antagligen så är det en annan, för den B jag känner, känner faktiskt mig med... =)

Men det låter spännande och jag lider av en obotlig sjukdom kallad nyfikenhet.

So pliiiis, tell us! =)

Nostalgia said...

ellie, jag ve hur det är att vara nyfiken, men jag tänker vara taskig ett tag till. :D ifall det går åt helvete så känns det bättre på nåt sätt.