Monday 16 April 2007

Dagens roligaste Spray-konversation

Meddelande från: f*****n 42
Datum: 15/04/07 23:58


f: ska vi kramas...
---
j: näej
---
f: torris
---
j: haha, okej. brukar tjejer normalt svara ja när du frågar på spray om de vill kramas?
---
f: man måste ha lite humor, eller hur..... tror du jag frågar alla om det. bara vissa utvalda..
---
j: konstigt att alla säger att de skojar, att de har humor, när de frågat om att kramas eller om vi ska träffas o jag säger nej. tycker inte det är så mycket humor i det
---
f: jamen du verkar humor lös tycker jag,,..
---
j: ja, absolut
---
f: MÅSTE VARA JOBBIGT & VARA SÅ SKOJ FRISK SOM DU ÄR HA HA HA..SKAFFA EN KILLE SÅ BLIR DU NOG LITE TREVLIGARE...




oh my god :)

5 comments:

Anonymous said...

Jaaa, för med en kille så blir man genast helt annorlunda. Och vill kramas med dårar på spray. Han kontaktade inte hjärnan där. Tyyyypiskt karlar. ;p

Nostalgia said...

li, det är rätt skrattretande att det ALLTID kommer nån liknande kommentar om man inte är intresserad av att 'kramas' eller mer avancerade saker. när man inte på det minsta vis har uppmuntrat dem innan heller.
tex, så kan de först ha sagt en miljon gånger 'du är så fin o söt o blabla' sen när man säger att man inte är intresserad så kommer det typ 'du är inte så jävla läcker som du tror' eller ännu värre. jag förstår inte hur karlar tänker ibland :´) (ofta)

Anonymous said...

Äh, han har väl inte fått knulla på länge... ;)

Nostalgia said...

ellie, han lär aldrig få knulla, för, ursäkta mig men, ser man ut så och skriver såna saker så har man inte rätt till nåt knull överhuvudtaget!

Anonymous said...

det roligast var att han avslutade konversationen med stora bokstäver, ungefär som
"nu blir jag väldligt upprörd, märker du det?"

det måste ha varit jobbigt :)