Saturday 28 April 2007

Hos farbror doktorn

varför kan aldrig läkare passa tider?
man får alltid vänta en kvart, fastän man HAR en tid. det är lika med tandläkare. fruktansvärt irriterande.
iaf, de tog en massa prover. allt var negativt. jag har ingen sjukdom, det är bara svullet. och det hjälper inte med nån medicin då, jag fick utskrivet nåt att gurgla med. enda apoteket som var öppet var i valbo. så, imorgon kanske jag kan hämta ut det.
nu känns halsen liiite bättre. kanske det hjälpte att de petade i det svullna med en tops?

jag vill att det ska vara måndag. jag behöver kramas. och bli omtyckt.

nu är det lite hockey o tvättstuga o sånt.

puss då.

.....

det känns bra nu ;)

.....

ehm... filip och alvin leker i min säng, jag vet inte vad, men nån slags tävling.

Filip: 'klara... färdiga... FITTFAN!'

kära nån.

2 comments:

Hannah said...

Hahahaha förlåt... Men "FITTFAN"? Hahaha. :(

Nostalgia said...

hannah, ja? var kommer det ifrån?!