Saturday 14 April 2007

Hej hej sommar!




"och som jag önskar att du var här nu,
jag vill bara höra dina hjärtslag"


- Kent - Ansgar & Evelyne




det är ju lite konstigt. för några dagar sen snöade det. idag är det sommar.
jag putsade fönster. iallafall utsidorna. imorgon ska jag försöka ta insidorna. och så har jag gjort rent utemöblerna och kastat en massa skräp. och tvättat. och diskat.
och så har jag suttit i solen på altanen med en kopp kaffe och en bok. det kan inte bli så mycket bättre. :)

filip pratade om att lukas skulle sova här inatt istället. men.. jag vet inte.
sen har lukas mamma ringt 6 gånger idag och frågat efter honom. jag har lust att säga att jag inte har en aning om vart han är. håll koll på ditt eget barn! eller var inte så jävla konstig! om det var en mamma jag tyckte bra om skulle det inte vara nåt problem, men den där kvinnan är verkligen mysko.

iaf, alvin kom ju hem igår. visste ju det. han är helt enkelt ingen sovabortare.


det skulle ha varit trevligt med vin nu, och eventuellt sällskap. vuxet sällskap.

puss!

2 comments:

enAnnan said...

Säg åt mamman! På riktigt. Det är ju inte ditt ansvar hela tiden lixom..

Jag drack vin och hade vuxet sällskap - det var väldigt trevligt.

Kramar

Nostalgia said...

anna, jag är så mesig :/

jag förstår det :)