Thursday 26 April 2007

Rosa

fyfan. det var olidligt hett på jobbet idag. och en massa jobbiga saker att göra. bland annat packa upp den nya skrivaren. kartongen var så jävla hård. jag slet som ett djur med den. skrek fula ord. jag som alltid är så lugn o sansad annars :´) för att överhuvudtaget få fram kartongen fick jag flytta ett berg med läsklådor. och sen när jag äntligen fått ur skrivaren ur kartongen var det en miljon sopor att släpa iväg med. sen var jag som död.

men på lunchen kom B in. han följde med mig ut, och kramades :) och pussades pyttelite. för jag råkade avslöja att jag har svinigt ont i ena sidan av halsen :s fast det hade jag ju i helgen med. höhö. så isf är han redan smittad. vi pratade lite om måndag, och om tisdag. jag ska laga mat hos honom :)
ullis tyckte han verkade glad o trevlig. det är bra.
han ÄR det. han är jättebra.
sen skickade vi ett par söta sms till varandra, och nu längtar jag till efter 23 när han slutar jobba, så jag kan prata med honom. och så längtar jag mest tills på måndag såklart!
FNITTER! (jag känner mig lite rosa när jag tänker på B) (egentligen är det töntigt att skriva bara "B" för hur många namn finns det på B? Benny, Bror.. Björn, Bert.. finns det fler?)


när jag kom hem gick jag o la mig lite, jag var helt slut. nu funderar jag på om jag inte borde gå ut med iaf ett par av soppåsarna.

puss!

12 comments:

Anonymous said...

Bengt-Arne!

Ung tant said...

Oh my.. :D

Nostalgia said...

li, ja! that's him!


anneli, jag veeeet :´)


till mig själv: börje, bernt, bosse, bingo, bjarne, björne, bertil, brynolf.

Anonymous said...

Bruno! Bartolomeus! Bart! Bastian! Bill(y)! Bo! ;)

Nostalgia said...

tilda, hahahaha. Burt?

Badass Babuska said...

BENGHURT! Thats his name! Jag blev snurrig av vinet jag drack. en vaffan jag har rätt att bli full.. Jag är ju morsa till en tjutvååring!

Nostalgia said...

teresa, du har rätt att dricka en flaska sprit om dan! ;p PUSS. du ser ut som 22. 23 max.

Anonymous said...

Men va fan.
Nu skickar du ett mail till mig pronto där du berättar vem det är. Annars måste jag ligga vaken inatt MED... ;)

Nostalgia said...

ellie, efter nästa gång vi umgåtts, okej? :)

Anonymous said...

Jag och Sofia har kommit på några förslag på vem det kan vara, om det inte är B.E.

Bomas DiLeva?
Båkan Hemlin?
Bolf Lassgård? (kanske inte är musiker, men från Gävle iaf)...
Begina Lund? (om du bytt sida)
Eller varför inte "Balle" från Storyteller...?

Anonymous said...

Var det verkligen bara jag som tyckte att det där var roligt? ;)

Nostalgia said...

ellie, hahahha. du är tokig