Monday 2 April 2007

Det går bra nu

ja, vikten då.. hurra!

idag skulle markus komma o fixa, men han blev utkallad på jobb den jäveln.
så jag har spelat igenom en massa skivor. springsteen o kent, blandade gamla skivor som nån har bränt för längesen, en med bara ballader :´) och så filips hårdrockarskiva. och sen har anneli skickat en massa bra musik nu på kvällen <3

jag har iaf dammsugit o duschat blommor, varit ute o gått. första gången sen.. det blev halt i höstas :´) det tog en kvart längre än det brukar. mina ben ville inte riktigt röra sig. men bara jag kommer igång så blir det bättre sen. jag vill gå varje dag igen.
så, ja.. jag dammsög, sen duschade jag. SEN kom jag på att jag skulle gå. så då fick jag duscha igen. men det gjorde ju inget :) HIHI. eh.. gud.

jag skulle titta på cityakuten, men det var ju nåt fel. jävla bajs. tur det funkade på prison break!
det går inte så bra för brorsorna nu :/

sen ringde herman. vi pratade om.. att träffa nån annan. eller nån ny kanske. det var inte jobbigt, men annorlunda. att prata om att han kanske (efter ett år) saknar att ha nån. fast han inte vill/orkar lära känna nån ny människa. jag erbjöd mig såklart. vi känner ju varandra liksom. vet allt. men, det är ju som det är. han ska iaf hälsa på snart igen. HAN SAKNAR VÄL MIN MAT! och mina kramar. kan man låtsas. klart han gör! nu pratar jag med mig själv.
jag vet inte hur det ska kännas när det känns att jag inte har några kärlekskänsklor kvar för honom. känns det som det gör nu? att jag bara vill umgås? bara få några kramar när vi ses/skiljs? bara få vara trygg när han är nära, fast inte så nära att det blir FÖR nära? hoppas det.
jag vill gå vidare nu, det har tagit så jävla lång tid, jag har inte alls velat släppa taget, men jag hoppas jag kan göra det nu. eller har gjort.


jaha.. ja. det var en bra dag. jag är glad. :)

puss!

5 comments:

Anonymous said...

Hej Pennie .. utgång i en nära framtid ??

Har inte svängt mina ludna på evigheter.. liite abstinens över att få se folk..även om det bara är skummisar ute nu för tiden ! :)

Lycka till med vikten !! Kram Swingan

Ung tant said...

Möhöhöhöö. Puss!

Ung tant said...

Attjooo! :(

Anonymous said...

Hehehe kul i duschen alltså? :-))

Nostalgia said...

magnus, det är fint o duscha :p


helena, jag ska ju till estocolmo nu i helgen.. men nästnästa då..? :)


anneli, vi sk ainte bli sjuka!