Monday 2 April 2007

Jag är lite glad :D

jag gick ju med i viktklubb.se för ett tag sen. första veckan gick bra, jag gick ner 0.8 kg. sen började jag må illa, o struntade ganska mycket i hur jag åt, jag orkade inte bry mig om VIKT just då. så jag gick iaf upp det jag gått ner, plus ett par hekto till. jag bestämde mig för att börja om måndagen efter det jag gjort det jag skulle göra.. när jag skrev in min vikt då, så stod det typ 'ojojoj, nu har du gått upp i vikt, blabla'
jag har ätit o fyllt i kalorierna hela veckan, o när jag vägde mig i morse hade jag gått ner 3.2 kg! wohoooo! jag är så glad :D
iaf, så skrev jag in det på viktklubb. nu står det typ 'ojojoj, du har gått ner mycket mer än vi rekommenderar blabla' hur faen ska de ha det?

jag har bokat tågbiljetter nu. orkar inte åka buss kände jag. :)


dammsuga! :/

puss!

11 comments:

Badass Babuska said...

Du är så bra! Jag önskar jag var så motiverad att följa så noga. jag pallar det helt enkelt inte=)lardass

Anders said...

Grattis!!
Själv har jag länge försökt med olika sätt att tappa mina kalaskilon...jag lyckas ju dock inte dra in på allt smaskens så jag får slita i spåret i stället...
Men jag beundrar dom som lyckas hålla sej från alla onyttigheter...

Nostalgia said...

teresa, fast jag är ju inte SÅ noga.. men jag håller mig skapligt inom ramarna liksom :)

Nostalgia said...

anders b, tack!
jag unnar mig onyttigheter också, om det får plats bland dagens kalorier. men inte lika mycket som förr.
:)

Anonymous said...

Jag ska gå ner 15 kg nån dag nån gång :-)

Anonymous said...

Tack så mycket..
Jag önskar jag var mindre envis varje gång jag stöter ihop med ett kukhuvud (ursäkta språket..) men av någon anledning kan jag inte ge mig förrän jag börjar förstå.. :s

Men i nästa liv blir det en egen planet med kvinnor, barn och djur..

Lycka till med vikten. Men du ser då ut att vara en söt tjej vikt eller ej, man ska vara som man trivs!

Kramen
Allofme/Vicky

enAnnan said...

Jennie du är så duktig så!
Jag är imponerad av dig igen idag. :)

Hoppas du haft en bra ledig dag.

Många kramar

Nostalgia said...

magnus, jag kan hjälpalah :p

Nostalgia said...

anna, det har varit en mycket bra dag :) kram!

Anonymous said...

Vad bra :-)) Jag kanske går ner en massa kilon i Kina för jag är så kass på att käka med pinnar :-/

Nostalgia said...

magnus, hahahahahah. slutar med att du äter med händerna