Thursday 5 April 2007

Hjälp!

imorse när jag kom till jobbet o gick på toa så hade det kommit JÄTTEmycket blod. jag blev helt rädd, o sprang på toa en gång i kvarten. så kom jag på att jag ätit massa treo sista dagrna, o det är ju typ blodförtunnande. smart. men jag ringde iaf sjukvårdsupplysningen, o hon sa att jag kan ha fått tillbaka mensen. eller så är det treon. eller så är det som förra gången, men kommer det ingen störtblödning, så är det ju ingen fara.
nej, men OM det kommer så är det ju redan försent. inget sthlm, ingen weeping willows eller öl.
men, efter några timmar, så blev det mindre o mindre, o nu verkar det.. lugnt. jag blirj u helt nervös. jävla blod. förlåt om jag är för intim :´)

nu ska jag steka KÖTT och sen äta KÖTT o sen bada. sen.. ska jag dricka lite vin :D:D

puss på er.

7 comments:

Hannah said...

Oväntade blödningar är det värsta som finns. Men jag håller en tumme för att Sthlm blir av!

Nostalgia said...

hannah, jaa.. men nu verkar det ha lugnat sig.. kommer bara pytte nu :)

enAnnan said...

Hoppas du ätit kött och druckit vin och tagit hand om dig. :)

Förstår att du blev orolig.
Men det kommer fan inte lite...även om det är ett tag sen förstås.

Nu ska jag dricka vin :)

Kramar

Anonymous said...

...dessutom är ju Treo VÄLDIGT blodförtunnande! Håll dig ifrån den när det nalkas roligheter! ;)

Nostalgia said...

anna, det har jag! och badat :)
det var väl mest med tanke på vad som hände förr. som jag blev så orolig. men nu är det bra :)


ellie, jag tänkte ju att det skulle vara okej 2 veckor efter :)
jag är jättenervös nu. bajs. för imorron. höhö

Anonymous said...

Det ska nog gå bra ska du se... jag håller en tumme! ;)

Och jag tror ju liksom rådgivningen, att du kanske fått mens igen. Eller..?

Det har iaf jag fått. Jag hade ju bara mens i 16 dagar nyligen... som inte slutade för två veckor ens... =( Vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången.

Nostalgia said...

ellie, jag hoppas det :o bara ingen yxa är med eller så.

ja.. det kan ju vara mens. blod som blod, bara det kommer i normala mängder.

(man kan nuppa med mens också vet du :p)