Wednesday 25 April 2007

Coldplay - Sparks

jag blir orolig.
filip började ju med msn för ett tag sen. några i hans klass som han pratar med. eller.. pratar o pratar. de skriver mest "noob" och "nörd" till varann. i all oändlighet verkar det som.
på MIN dator. jag då? jag får vänta på min tur! och idag pep alvin att han minsann OCKSÅ vill ha msn. min dator kommer vara ockuperad. det klarar jag inte av! så.. jag måste på nåt sätt fixa in internet till deras dator. fast.. då har jag ju ingen koll på vad de gör på nätet. dilemma.
kan de inte alltid vara oförstående bebisar? :/


idag var det sjukt mycket folk på jåppet. det var nån slags utförsäljning av så kallade märkeskläder i huset. dessutom hade kerstins (pensionärsbutik) rea på nedre botten. vilket resulterade i en vild ström av köpgalna tanter och tonåringar.
kan tänka mig LUKTEN inne på kerstins. fyfan.
så det var mycket inne hos oss också då.
sen så hämtade inger modemet till jobbdatorn, och jag fick såklart koppla in det. jag är teknikern på jobbet. jag är fan skitbra. så nu har vi internet på jobbet. det betyder att jag skulle kunna vara inloggad överallt hela tiden, men det känns som en dum idé. eventuellt en snabbis på morgonen innan 10 då :´)

annars så längtar jag mest till på måndag. vi kom överrens om att det är alldeles för lång tid tills det blir måndag. kramas nu, helst. imorgon jobbar han eftermiddag, så då kanske han kommer in på jobbet en sväng. vad myyyyysigt det skulle vara :D bara en kram.. bara sådär ändå.

jag känner för att fnissa.



OCH JUST JA, anneliälsk har bokat biljetter till mig. tredje vecket i majsan alltså. då blir det party. <3


puss!

6 comments:

Ung tant said...

Hahahaha. Jag skrattar. Tanter!
Majsan... åhh.. :D PUSS!

Nostalgia said...

anneli, de är en sort för sig :)
ja, puss!

Badass Babuska said...

Du Julia får sitta en halvtimme per dag. De behöver inte sitta så jäkla länge vid datorn! :)

Nostalgia said...

teresa, han sitter inte så länge heller. men.. ändå!

enAnnan said...

Jennie är kär!Jennie är kär!
;)
Hihihi...

jag veeet datordilemmat. Mina sötnosar har oxå msn och skriver mest LOSER till varann, och snäll mamma tänker då att det är bra att de lär sig engelska. :)men snäll mamma har ju en stationär dator i vardagsrummet där hon ser ALLT medans hon sitter med sin bärbara i soffan. :)Själv är jag SÅ sällan ute på msn...vet inte varför egentligen.

Kul med PARTY!

Kramar

Nostalgia said...

anna, de är så charmiga så ;)
du borde msna mer!

ja, det blir kul. vi ska väl ut på lördan då, så om du ska ut kanske vi ses :) om inte innan. kram

(o nej, jag är inte KÄR, jag är bara fnittrig :p)