Wednesday 2 May 2007

Dagar

Efter att ha druckit 3 goda öl hos B promenerade vi till högskolan och tittade i 5 minuter på elden. sen började det regna, och vi gick till Cheers. och drack en öl, för köket var stängt och B var hungrig, så vi gick vidare. men kom fram till att inget kök skulle vara öppet, så vi köpte hamburgare (B) och pommes (jag). sen råkade jag säga att falaflarna såg goda ut, så då köpte han såna också, till mig. man kan säga att jag blev mätt. när vi kom till B igen, fick jag en till öl, och då var jag såhär glad.



efter en stunds sittandes i soffan och en stunds kramandes gick vi o la oss. man kan säga att det inte var otrevligt det heller, på nåt sätt. alls. :D:D:D
sen sov vi till 12 ungefär, gick upp och skulle äta frukost. min bror ringde och sa att han var påväg till farmor. min farmor har gett upp. eller iallafall hennes kropp. hon är väldigt gammal. det är inte långt kvar, och jag har inte hälsat på henne på länge. men eftersom jag nyss vaknat så bestämde jag att jag skulle åka med pappa+faster lite senare på dagen istället.
B o jag slappade i soffan, kollade lite på Percy tårar, duschade lite, och sen gick vi till Tennstopet, och jag blev bjuden på mat. precis när vi ätit färdigt ringde pappa o sa att de var påväg, så jag blev upphämtad utanför jobbet och vi åkte till farmor. det var hemskt. jag vill inte gå in på det, mer än att det är fruktansvärt att se en människa man känt hela livet, som alltid varit så jäkla pigg och frisk bara ligga och vänta på att få slippa andas mer.
hon får iaf medicin mot ångest och oro och smärta och allt möjligt, så att hon inte ska ha det dåligt..
vidrigt. jag hoppas, för farmors skull, att det går fort. när det ändå inte finns nåt man kan göra.
lilla farmor.
jag fick skjuts tillbaka till B och vi tittade på film, och kramades. mycket kramar blir det.
jao, o sen sov vi, o jag har jobbat idag, och livet går vidare och jag hoppas vi träffas i helgen. det skulle jag tycka om.
jag känner mig lite nere. men det går nog över. det brukar göra det.
PUSS!

6 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nostalgia said...

jess, pusso

Anonymous said...

Kram!

Nostalgia said...

kram ellie :)

Badass Babuska said...

Vad tråkigt med din farmor hjärtat. Men vad ni verkade ha mysigt du o B:)
Det ser ut som att din tutte tittar fram på bilden:D

Anonymous said...

teresa, ja.. det är tråkigt.

haha.. nej, har faktiskt bh! :p