Wednesday 16 May 2007

jag tog mig upp imorse iaf, till jobbet.
med treo i kroppen funkar det mesta.
det var ingen rolig dag, men uthärdlig. när jag kom hem stekte jag 4 pannkakor som jag åt utan nåt alls på (för det är godast), sen tittade jag på desperata hemmafruar, och så dammsög jag sovrum och vardagsrum. imorgon ska jag orka (kanske) köket, o på torsdag förmiddag byta sängkläder o kanske gå med papper.

pratade med B. detaljer: jag "vi har inte kramats på 100 år" B "1000 år" sånt som gör mig glad :) på torsdag får vi iaf kramas, och då ska det kramas ordentligt!
det har framkommit att jag snarkar. japp, andra har sagt det nån gång förr också, men jag har aldrig gått med på det, det måste vara fel.. men enlig B snarkar jag. det är därför han ibland, när jag vaknar o kryper nära, har den största kudden ÖVER huvudet.
stackars man. B låter inte alls. ibland undrar jag om han andas, så då får jag ha min hand på hans mage. för o kolla liksom. (right)


nu ska jag lägga mig i sängen o läsa ut anne franks dagbok. som jag läste när jag gick i skolan nån gång, men jag minns inte ett skit ur den.


puss!

No comments: