Thursday 24 May 2007

Trött

imorgon ska farmor begravas.
det finns inte många saker i världen som jag ogillar lika mycket som begravningar.
men det ska nog gå bra, det blir inte så många som kommer. det gör kanske inget om jag gråter en massa.

.............................................

jag vet inte vad det är för fel på mig.
jag är sjukt trött. kan det vara den fruktansvärt rikliga mensen? ihop med förkylningen som aldrig går över? (jag kan inte vara hemma från jobbet)
men jag har ingen lust med nånting, helst vill jag bara sova och gråta.
jag äter helt fel också.
jag skulle ge en väldig massa för att få umgås med B i helgen, men det går ju inte.
han gör mig på bra humör, jag vet inte riktigt varför...

och filip och alvin bråkar konstant. om ingenting.
vi får inte plats här, de behöver ett eget rum, och jag vill inte offra mitt rum, med min säng. jag är så ego :/ jag vill flytta. skulle gärna byta skola också. det känns inte som det funkar med nånting nu, eller så ÄR det fel på mig, det är kanske jag som inte engagerar mig tillräckligt. men jag tycker nog kanske ändå att jag inte ska behöva kolla varje dag att de tar med sig papper o grejer hem, gör inte lärarna sånt nuförtiden? typ " här får ni ett papper som mamma o pappa ska läsa, lägg ner det i väskan nu" o så gör alla det. så var det på min tid!
iaf, utvecklingssamtal på tisdag med filip, sen sjukhus på onsdag och cellprov. det blir bortafrånjobbet igen.

jag är bara så trött.

2 comments:

enAnnan said...

Gumman gumman gumman
det är INTE fel på dig....

Vi har alla våra dagar. Och jag har bråkat livet med Albin idag. Erbjöd mig att packa en väska åt honom så han kunde flytta till pappan för gott??? Vilken mamma va??

Du är inte ensam.

Men ibland behöver man "må dåligt", sörja och tycka lite synd om.
Tillåt dig själv att göra det, så blir du snart på bättre humör igen.

Konstant koll är omöjligt.
Och jag vill inte ens ha det.

Vill du inte att B träffar barnen än? Annars kanske det hade varit skönt med en dos av honom i helgen.

Många kramar

Nostalgia said...

anna, jag vet att man har såna här dagar..men det är så jävla jobbigt. jag vill ju vara glad!

men ni blev sams igen du o albin va? :o

jag o B har nog bestämt att det får vara som det är nu (träffas ibland, kramas, trivas), och inte blanda in något mer.. så, nej inga barn :)
och det hade jag inte velat ändå, inte efter herman.

jag vill bara ha semester!

kramar i massor.