Wednesday 16 May 2007

Blablabla

idag:

- läste jag ut Anne Franks dagbok, igen. jag blir ledsen av den.
- fick jag en komplimnag av min chef: "vet du en sak? du är så trevlig" jag tror hon menade mot kunderna.
- köpte min chef två pelargoner till mig.
- antydde ullis att jag inte ser pigg ut (:o ?)
- har jag ätit pepparlaxsallad.
- råkade jag bjuda in mamma och pappa på mat på lördag, sen ångrade jag mig lite. (helena, hoppas du kommer, o hoppas det går bra att mamma o pappa äter med oss, jag ska skicka hem dem fort efteråt!)
- har jag rippat en massa skivor. (eller iaf 4 stycken)
- köpte jag Den ryske vännen av Kajsa Ingemarsson.
- ska jag vara vaken ganska länge och förgäves försöka få ut spindelharpan avancerad (4 färger).


imorgon:

- ska jag gå upp 10, äta frukost och sen städa färdigt. packa lite grejer, duscha o sånt.
- åka till B, vi ska handla mat, laga mat, äta mat, kramas, titta på film säkert, förhoppningsvis hångla, och sova. jag ska försöka att inte snarka :(


PUSS!

4 comments:

enAnnan said...

Jag hoppas att du får en skitbra dag med din B!

Många kramar

Nostalgia said...

tack anna :) det känns som det blir jättebra :)
kramar

Anonymous said...

Sitta till bords med Leffe & Bea.. oj oj det var inte igår.. ca 28år sedan bara...(dagbarns tiden:)

Ska nog gå fiiiint.. Anar att far din står för konversationen vid bordet ;) Blir nog en både god och trevlig middag !

Kram o hör av dig om tider och dyl !

Nostalgia said...

helena, nu har de ändrat sig, de är rädda för att de ska "störa". så det blir bara undomar ;) halv sex, passar det bra? eller kom tidigare om du vill, vi är nog hemma vid fyra. kram! ringer dig imorgon.