Saturday 12 May 2007

Sjukjävel

okej. för två veckor sedan hade jag ju halsontet from hell. det gick över.
igår kväll kom det tillbaka. eller, det gjorde iaf ont i halsen som fan. och jag kände mig febrig. o lite snorig.
imorse vaknade jag med en dunderförkylning FROM HELL. jätteont i halsen. feber. snor som är som vatten och bara rinner rakt ut utan att man kan göra nåt åt det. kroppen är som.. helt slut.
under dagen har iaf halsontet försvunnit ganska mycket, men resten är bara värre. faaaaaaaaaaan, jag VILL INTE vara sjuk igen. jag har inte tid!
men, det är väl tur att det kom nu o inte nästa vecka. för till på torsdag måste jag vara frisk, o så i helgen när anneli kommer.

jag har ändå bakat en jättegod chokladkaka, och jag har diskat och tvättat, och snart ska jag bara hänga tvätten o sen inte göra ett skit mer idag.


puss då.

No comments: