Tuesday 22 May 2007

Jag orkar inte idag



idag var det ingen bra dag.
jag känner mig låg. som fan. det är strul med alvin (!) i skolan. filip var på sitt sämsta humör när han kom från skolresan. jag sov dåligt inatt (pga alvins skol-strul).
jobbet var ett lidande från början till slut. jag orkade inte le, och ullis var ledig så jag kunde inte ventilera.

om några veckor har jag iaf semester. hoppas få tillbaka på skatten innan midsommar då, så jag o barnen kan åka till grönan. kanske kan få med mig anneli o kristoffer?

9 dagar innan jag frå kramas igen. (förhoppningsvis) de där kramarna är bra.


dessutom fick jag tillbaka mensen i söndags, och jag blöder som om nån hade kört upp en yxa i mig, typ. det är kanske en anledning till varför jag mår så konstigt och är så trött och halvt yr hela tiden.

men allt går väl över.

2 comments:

Ung tant said...

Puss och kram.. du ska vara glad ju!
Grönan vore kul. :D

Nostalgia said...

jag försöker, men jag känner mig helt slut i hela mig..

ja! :)