Tuesday 8 May 2007

Vuxen?

i melindas blogg hittade jag det här testet.


Din vuxenpoäng
Namn:
Jennie
Datum:
2007-05-08
Ålder: 33
Vuxenpoäng:
13
Uppskattad ålder : 23


"Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck."



hur gamla är ni egentligen?



uppdaterat: jag gjorde testet igen, o fyllde inte i de frågor jag inte tyckte det fanns nåt svar som passade mig. då blev jag bara 21!! vadfan?

13 comments:

enAnnan said...

Hahaha
23 är väl alldeles underbart eller?

:)

Kramar

Nostalgia said...

anna, jaa! perfekt :) kram!

Anonymous said...

Blev du 23 ???
suck..
Det där jäkla ICA kortet gjorde mig till 37...

:)

Jag känner mig som det nu också.. trött..

Kramar / Helena 33 el 37 el 18

Nostalgia said...

helena, haha. jag är ju så.. barnslig kanske? :o

kram, vi måste höras o ses snart!

Anders said...

jag var också 23, men det som oroar mej var att jag fick samma svar som dej...dvs att jag skulle flytta ihop med min pojkvän...!?!
ha ha
kram på dej vännen

Anonymous said...

Lyssna in detta...

43,7!!!!!!!!!!

Och jag som bara blir 32 i år...

Nu tänker jag ålderskrisa! Så det så!

Nostalgia said...

anders, haha.. fyllde du i att du var MAN då? :p kram.



sara, ooh, haha. inte illa. ;p

Anonymous said...

MEH jag fick 29.3 :P

Nostalgia said...

neghurt, du är så vuxen! ;p

Ung tant said...

30,6
:´)

Puss, kiddo!

Nostalgia said...

annelio, men du ser ut som 22 ;D puss

Anonymous said...

Jag fick 34,1... =(

Nostalgia said...

ellie, hah... det kan man inte tro ;p