Tuesday 29 May 2007

Hej

middag, och 2 x matlåda


idag var jag på utvecklingssamtal med filip. det har blivit mycket bättre. det är så skönt! inte alls lika mycket tjafs kring rasterna, och han pratar inte lika mycket på lektionerna, han skriver mer noggrant, läser ännu bättre och har klarat alla mål för trean. :)
så det var bara roligt att utvecklingssamtala!
i höst början han FYRAN!


då är det ju värre med alvin, han har blivit slarvig, och förstör sina saker, och tycker inte skolan är rolig längre. jag funderar på om det har att göra med att lillebror noel kom. alvin har ju alltid varit minst. och nu är han i mitten, o det kan säkert kännas konstigt. pratade lite med pappa jocke om det. de försöker göra så att när filip o alvin är hos dem så är jocke så mycket som möjligt med dem, o sandra tar noel mest.

nu är det iaf sommarlov snart. och så får man se hur det blir i höst.


imorgon ska jag göra cellprov. jag är livrädd.

nu dusch. puss!

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas att cellprovet gick bra. Det där beror ju på vem som tar det...

Kram

Anonymous said...

ellie, det gick tokfort och smärtfritt, jättegullig kvinna som gjorde det.. men jag är rädd för svaret liksom.