Thursday 3 May 2007

Chasing cars

idag började jag 10.00.
klockan 9.53 vaknade jag.
lyckat!

inger blir inte så jätteglad när jag försover mig. jag tänkte att snabbaste sättet att komma till jobbet nu måste vara taxi. även om jag faktiskt nästan var såpass klar i huvet att jag förstod att jag inte ens med taxi skulle hinna på 7 minuter. men, jag ringde iaf en taxi. sen ringde jag jobbet.
10.20 checkade jag in.
dagen kunde ju ha börjat bättre.
som tur var fick jag in bomben-andelarna igår, så jag fick taxin betald o lite till.

klockan 11.38 inkom ett sms. jag blev glad.

klockan 14.00 gick jag på lunch. på Bocken hade de strömming. det gjorde mig glad också.

och dagen den gick.


klockan 19.00 stängde vi butiken. jag gick in på pressbyrån och handlade yoghurt o hårdmacka av pressbyrå-martin.

sen hoppade jag på bussen, och klockan 19.14 fick jag ett sms:


"Hej! Vad sägs om bio o middag på lördag kanske? Om du vill! Kram! B"

jag blev glad igen :)

(och vilken dum jävla fråga, klart jag vill!)

sen kom jag hem, o tittade lite på hockeyn, ringde mamma o pratade om farmor lite, och om mormor lite, sen hoppade jag i badet, o då ringde sara och vi pratade länge och försökte lösa svåra problem. jag säger då det. hoppas verkligen det ordnar sig! på nåt sätt iaf.


imorgon tänker jag INTE åka taxi till jobbet.


PUSS!

No comments: