Thursday 31 May 2007

Cell

CELLER!

idag var jag o tog cellprov. det gick väldigt fort och gjorde inte så ont som jag hade för mig att det gjorde sist. hon som gjorde det var jättegullig. hon tyckte min livmodertapp så sååå fin ut sååå. hm. alltså, jag är ju inte rädd för själva provtagningen utan för svaret. jag är nog lite hypokondrisk. heter det så?
annars har det inte hänt nåt. allt är fuktigt bara. mitt hår blir ännu lockigare o helt omedgörligt. :/ det får gärna bli lite finväder nu.
imorgonkväll ska jag till B och äta melon, gosa, hångla, och sova. och kanske nåt där emellan också. man kan säga att jag ser fram emot det ganska mycket nu.
godnatt!

2 comments:

Badass Babuska said...

Hostade du i min blogg pga av jag skrev om regeringen eller mitt sunda förnuft? Jag vet.. o jag erkänner min dumhet. Puss

Anonymous said...

teresa, ja du fattar ju :) det är bara kul att retas. kärlekspuss!