Friday 4 May 2007

Vin

det har varit lite jobbigt idag, men jag har försökt tänka att det var det bästa för farmor.

på jobbet var det som vanligt. både bra och jobbiga kunder.
en gubbe var in. han är dum i huvet, enligt min arbetskamrat och chef. enligt mig också, eftersom han en gång förra sommaren frågade om jag var gravid.
iaf, han handlade av inger.

gubben: och så ska jag ha en såndär.. du vet.. för 100 kronor!
inger: vad för nåt?
gubben: jamen.. vad heter han den där karln? han som spelar?
inger: menar du harry?
gubben: jaaaaa! harry!! ja, du vet.. jag var ju skolkamrat med honom och ändå så glömmer jag vad han heter!

jag fick verkligen bita ihop för att inte asgarva. inger också tydligen. men sen så petade hon mig på ryggen, och då brast det. jag fick springa bakom och skratta.

alltså... skolkamrat med harry boy?

om ni såg gubben skulle ni förstå hur roligt det var.



och nu sitter jag med vin och ostbågar och är så sjukt trött. jag tror jag ska sova tidigt.
imorgon ska vi på bio. det går INGEN bra film. fuck.


puss!

2 comments:

enAnnan said...

Hahaha skolkamrat med Harry.
Jag skrattar så jag kissar på mig.
Fråga vilken skola de gick på. :)

Hoppas du får en mysig kväll gumman.
Annars har vi grillfest och ska på HB så...

Kramar

Nostalgia said...

anna, ja alltså... det är så sjukt. sjuka gubbar!

igår var jättemyyysigt. o idag med ;)
hoppas du hade det bra också. kramar!