Sunday 6 May 2007

Mys

igår var vi på bio. jag o B. spiderman 3. den var helt okej faktiskt.
förutom att det satt två fyllon bredvid oss som inte var direkt tysta o som gick på toa hela tiden.
efter bion gick vi upp till cheers, och där fick vi vänta en halvtimme på bord. massa folk. det var ju sån.. cruising på stan också. men sen fick vi bord, och god mat o god öl. när vi skulle gå kom B:s jobbarkompis+fru. så vi gick med dom ner på stan, o sen vidare till bilagan. vi hade trevligt. sen gick vi hem. och det var ju... trevligare :D

idag sov vi länge, o sen gick vi o köpte nya skor till mig. vita o röda.. sneeeeakers. jättefina. jahapp.. ja, nu kollar vi på 8 mile, o B gör milkshake till mig.
jag känner ju att det inte fanns så mycket intressant att blogga om egentligen, men.. jag mår bra iaf. trivs liksom.

film igen!
puss!

2 comments:

enAnnan said...

Jag mår bra när du mår bra.
:)
Fast idag mår jag inte bra..

Kramar

Anonymous said...

anna, bakis, eller nåt annat? :o kram