Saturday 26 May 2007

Det är ju bara 50 frågor!



01 Vad är det bästa med dig?
jag är snäll och omtänksam

02 Vad är det näst bästa med dig?
snygg och kåt?

03 Vad är det sämsta med dig?
jag är lite lat, ger upp lätt, och kan vara tjatig o gnällig


04 Hur var du som barn?
jag var väldigt snäll o gullig har jag hört, iaf de första åren. men jo, jag var ett lugnt barn. och snällt.

05 Har du bra kontakt med din familj?
japp. min familj har hjälpt mig mycket, jag kan aldrig tacka dem nog.

06 När hånglade du med en kille första gången?
riktigt hångel? det var nog när jag var 14

07 Har du varit intim med en tjej?
jao

08 Har du varit kär?
jaa :)

09 Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
5 år

10 Hur stora fötter har du?
39

11 Hur lång är du?
160 typ

12 Hur mkt väger du?
500

13 När var du riktigt full senast?
förra helgen var jag bra på lyset

14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan?
i april nån gång tror jag det var

15 När dansade du senast?
senast jag var på HB, med anna tror jag :)

16 Följer du någon TV-serie?
prison break, grey's anatomy, cityakuten, desperate housewifes.. mm.

17 Vilket stjärntecken är du född i?
kräfta

18 Vad gjorde du Nyårsafton 1999?
ammade

19 Vilken roll hade du i skolan?
jag var nog accepterad av pluggisarna, av innetjejerna, av hästtjejerna, men hängde med rökarna och moppekillarna

20 Boxers, briefs eller tanga?
boxer såklart

21 Vart vill du åka på storstadssemester?
barcelona

22 Vart vill du åka på solsemester?
kreta!

23 Vill du gifta dig?
näe

24 Vill du ha barn?
jag har två, det räcker

25 Hur långa ögonfransar har du?
jag har inte mätt dem

26 Hur håriga ben har du?
jättehåriga

27 Brukar du bada på sommaren?
högst motvilligt oftast

28 Älskar du alla former av sport?
de flesta former

29 Vilken skiva/download köpte du senast?
Johnny Cash, live från Folsom prison

30 Är du för ung för att äga vinylskivor?
näe

31 Lyssnar du på radio?
varje dag, helst inte reklamradio. tjat

32 Är du med i någon fackförening?
handels

33 Gillar du parmesan?
lite

34 Har du gjort något kriminellt?
jo. flera grejer. jag är helt kriminell!

35 Knarkar du?
neeej

36 Vad heter din bästis?
jag har flera

37 Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)?
kissar

38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)?
kissar

39 Vad är det sista du gör innan du somnar?
kissar

40 Vad äter du oftast till lunch?
youghurt

41 När åt du kött senast?
rent kött? förra fredagen, pepparstek med anneli :)

42 Är du en bra kock?
japp! :)

43 När hiv-testade du dig senast?
ett år sen

44 Sopsorterar du flitigt?
papper och glas

45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag?
5-6

46 Är du med i någon förening/organisation?
näe :o

47 Har du några allergier/handikapp?
jag är allergisk mot de flesta frukter

48 När besökte du ett gym senast?
det har jag aldrig gjort :)

49 Äger du en cykel?
ja, världens trögaste jävla cykel

50 Prenumererar du på någon tidning/något magasin?
Tom&Jerry. fast det är ju alvins.

2 comments:

enAnnan said...

Hahaha jag gillar dina svar gumman.
Du är bra härlig du!

Hoppas du får en bra dag.

Kramar

Nostalgia said...

anna, ärlighet varar ju längst ;)

kram!