Monday 28 May 2007

Gosrumpa goes Modeblogg!


idag vaknade jag 12.01 av ett sms från B.
han hade fått ett vykort från mig posten, och blev såklart jätteglad... ehm.. med jack sparrow på! iaf, så bestämde vi att vi skulle luncha. jag låtsades att jag ändå tänkt åka med 12.20-bussen, o kastade på mig kläder och åkte in till stan. han tyckte jag såg trött ut. skoja inte.
så jag åt köttfärslimpa och potatis och sås och tsatziki till frukost. det funkar ju det å.
det är mysigt att äta lunch med B. och mysigt att kramas o pussas lite.
på torsdag ska jag hem till honom, han slutar jobba 23. men, så är det, om man vill träffas. sova ihop iaf.
sen var det dags att shoppa. av nån anledning passade allt jag provade. hur ofta händer det? jag har iofs gått ner i vikt sen jag senast köpte kläder, men iaf.
så, här kommer bilder, jättefina bilder på mig. haha. jag vet inte varför jag står så bredbent? :/
och så får ni ursäkta tuttarna där nere.



DETTA ÄR MITT BIDRAG TILL MODE(?!)BLOGGARNA!


den prickiga delen av dubbel-linne, kappahl och korta jeans för 249 :- på HM, som är så sköna att man vill sova i dom. oj, prislappen är kvar!


en vanlig vit top, två för 199 :- på kappahl. och kjol 99 :- HM. jag älskar kjolen.

prickig top kappahl 149 :-, grå liten kjol cubus 99:-, svarta leggings som är alldeles för små o för långa. haha :/ men ja. lindex.

dubbel-linne, som man kan dela. kappahl. den och den röda toppen var två för 199 :-


röd top med volang! jag älskar den. med ena linnet under.



och en skön och stadig bh som håller fast tuttarna så dom inte ramlar ut. jag vet inte om jag borde lägga ut en sån här bild egentligen, men nu sket jag i om det väcker anstöt eller liknande!
den är inköpt på kappahl XLNT och kostade 129 :-



och slutligen mitt lilla runda köksbord som jag ärvt av farmor. det räcker till oss tre, och köket blev mycket större nu :)

7 comments:

Badass Babuska said...

Ditt lilla modelejon!

Nostalgia said...

teresa, hahahaha. var det fula kläder? :/

Badass Babuska said...

Nä jättefina=)

Ung tant said...

Åh.. jättefint. :D
Och bordet blev skitbra ju!
Var låg J:et nånstans?

Nostalgia said...

teresa, tur. annars hade jag varit tvungen o lämna tillbaka dom ;p


anneli, ja :)
i sängen under min bäddmadrass :D

Peter said...

Röd top med volang! Jag trodde det var en tomtedräkt när jag scrollade.

Anonymous said...

pett, haha! jag kanske kan använda den som det till jul ;p