Monday 7 May 2007

Jag <3 Maj

för ett år sen var jag knäckt.
herman och jag gjorde slut, och jag förstod aldrig riktigt varför.
jag tänkte att det här kommer aldrig gå över. jag kommer alltid vara ledsen, även om jag visste att det såklart går över. det gör ju alltid det, hur jobbigt det än är.
och det har varit ett skitjobbigt år. jag har gått på så många smällar, träffat så många idioter till karlar. antagligen för att jag velat komma över herman, och hoppats att jag skulle göra det genom att träffa någon annan. det funkar ju inte så. det vet jag ju, men ibland gör man ju dumma saker.
men nu mår jag bra. det är maj. jag älskar maj. maj och juni.
jag har träffat B. det känns så bra. vi har roligt, och gosigt, men det är inte för mycket. blir det för mycket och intensivt känner jag mig kvävd och instängd, oftast. det kanske inte skulle göra det med B, det vet jag inte, men det har ofta varit så förr. och jag vill inte att det ska vara så. jag vill att det ska vara som det är nu, precis nu, och jag tror han vill det också.


jag borde inte blogga från jobbet! :) puss!

5 comments:

Ung tant said...

Du är så värd att må bra och vara glad. :)
Jag är också glad. Oh jaaa. Puss hjärtat!

Anonymous said...

anneli, det går bra nu :) helt klart. vi är värda det! PUSS!

Anonymous said...

Det är klart att ni är värda det! =)

kram

Badass Babuska said...

Hörrö snäckan.. jag brukar blogga från jobbet. Man får det!
Sen är det ju kanon att ni har så mysigt! PUSS

Nostalgia said...

ellie, japp! ;D kram gumman



teresa, fast jag har verkligen inte tid, egentligen. mitt jobb är.. kunderkunderkunder i en oavbruten ström. så jag borde stå där o ta kunder o inte låta ullis ta alla liksom. :)

PUSS, love youuu