Monday 21 May 2007

Den här helgen


i fredags kom anneli till mig. då blev jag så glaaaad :)
vi gick på cc och åt pepparstek, och drack ett par öl. sen vidare till mc gills, och ett par öl. sen hamnade vi såklart på bilagan. och ett par tre fyra sju öl. och tequila rose. och karlar indränkta i farenheit-parfym. vi stannade till tolv ungefär, för jag skulle ju upp och jobba på lördan.



på lördagen hade vi fest. jag, anneli och helena. vi lagade god mat, åt och drack och pratade och hade trevligt. här kommer lite bilder från vårt röjiga party!









(det här är alltså bilagan, jag är inte så bra på att få bilder i rätt ordning :´)













efter att ha hängt ett bra tag på bilagan, intagit alldeles för hög mängd alkohol och fnissat åt konstiga meningar (flörta eller fjärta?) så begav vi oss till mc gills. precis innanför ingången ramlade jag. det var en kant där! som tur var verkade ingen bry sig speciellt. när jag tagit mig upp på fötter såg jag B stå en bit bort och le. men han hade inte sett mig ramla iaf (jag frågade igår)
han var där med några kompisar, och vi kramades o pussade o höll hand och det var mysigt. sen skulle de vidare, o jag, anneli o helena åkte hem. jag ringde B senare. han hade gått och spelat trummor. mitt i natten?
på söndan var vi nog inte så pigga. alls. vi bara flöt omkring och var hängiga. sen åkte anneli hem vid 17, och jag åkte till B. han var inte heller så pigg. vi låg i hans soffa, och jag gick o köpte pizza, och så kollade på walk the line o kände lite på varandra. hah.
idag gick jag till B på lunchen o åt min halva pizza som var kvar, o snodde några kramar. han är så bra.
jag känner mig helt sliten. snart är det tvättning och sen tänkte jag hinna vila en halvtimme innan alvin kommer hem från trevor. filip är på skolresa :D så alvin o jag får klara oss själva.
puss på er!

3 comments:

enAnnan said...

Åh gumman det låter som en tuff men underbar helg.
Kul att få se kort!!!

Den 2 blir det grillfest med brudarna här. Kommer du????

Kramar

Ung tant said...

Så himla fint. :D
Puss!

Nostalgia said...

anna, det var fint :)

det är inte alls omöjligt!
kram :)


anneli, japp! puss :)