Thursday 5 July 2007

Torsdag: Sol!

jag kom på massa mer saker som jag måste skriva ner, om grönan:

när alvin varit och åkt Bläckfisken (en gång sa han bläskficken) så berättade han att när han gått under Vilda musen (skräckmusen) så kom ett par glasögon flygandes från luften.

när filip gick under Kvasten tappade någon en sko.

när alvin åkte Nyckelpigan tappade han sin nya kepa, och den återfanns icke :/

kebaben på gröna lund borde inte få kallas kebab. vad som helst, men inte kebab.

annelis klarsynta observation utanför fjortiskarusellen som jag inte vet vad den heter, men de spelar hög musik och man åker runt-runt:
fjortisar nuförtiden är så jävla sunkiga. trasiga mysbrallor, och hår som en risig kvast, foundation till och med på läpparna. inte var vi sådär när vi var i den åldern?
typ.


sen var jag livrädd när vi åkte tunnelbana, eller mer när vi väntade på tunnelbanan, att nån av filip o alvin skulle gå för nära spåret, så jag höll i dom i tröjorna. det såg säkert roligt ut och alla luttrade stockholmare tyckte nog att jag var en larvig lantis-mamma :)


idag har jag mest solat och tvättat och stekt pannkakor.
(och varit ganska mycket saknig)
puss!

2 comments:

Ung tant said...

Haha. :´)
Dom är ju så FULA.

Nostalgia said...

anneli, ja!