Monday 23 July 2007

Hej

det blev ingen skohylla. men jag var duktig ändå. gick med allt papper till insamling, o sen rensade jag i rören under handfatet. man kan ju undra vad man egentligen har för sig i handfatet. och varför mina barn stoppar ner bomullspinnar där?
men det är väl så att finns det hål så ska det stoppas nånting i dom.

det känns att man är ovan att jobba. såhär långa dagar. mina fötter började protestera runt 15-tiden. tänk om man kunde få sitta och jobba, vad trevligt det skulle vara. fast då skulle antagligen rumpan bli arg istället.

idag var det en gubbe som berättade för mig om u-båtar under andra världskriget. hade kanske varit intressant om jag hört vad han sa. han hade inga tänder, och det medförde ju att jag knappt kunde låta bli att fnissa för han såg jätterolig ut när han pratade. i säkert en halvtimme stod han kvar o pratade, oavsett om jag hade kunder eller inte.
sen tyckte han snuset var dyrt, och gick.

härlig sommar det här.

puss!

2 comments:

enAnnan said...

De är ju killar och vill stoppa saker i hål!!
;)

Kan vara påverkad efter typ 12 timmer i bingen.
Det min vän är vad du behöver i sommar

Många kramar

Nostalgia said...

anna, ja.. precis. det ska börjas i tid :o