Sunday 29 July 2007

Hårt liv II

jag skrev en lång jävla lista här nyss, men den försvann när jag skulle ändra en grej i den :o
hursomhelst;
man är ju inte 20 år längre.
man ska inte festa flera dagar i rad i min ålder. jag är helt slut.

igår var jag o petra hem till maria och tomas i åbyggeby. de har fått sååååå fint i sitt hus! jag skulle flytta in idag, om jag fick, o inte ändra på nåt.
vi fick trerätters middag.
parmaskinka och melon.
lax i folie med olika grönsaker. (jag tycker inte fisk är så gott)
och så glass o kaffe.
sen satt vi på altanen med filtar och drack vin till klockan 2 nånting, när marcus kom och hämtade oss. då var vi alldeles för fulla alla tre. marias karl, tomas höll sig rätt lugn tror jag.
jag kunde inte få på mig skorna ens. hah. fyfan.

nu funderar jag om jag ska ORKA GÅ till ica kvantum och köpa chips. med dipp. jag vill haaaa.
och så får jag lite motion.
ska... nog försöka iaf.

3 comments:

Badass Babuska said...

Älsk jag vill också ha chips!

enAnnan said...

Men ni hade nog skitkul!!!

Vi gav upp klockan HALV 2 vi,men så skulle jag ju jobba idag oxå..

Kramar

Nostalgia said...

anna, ja, vi skrattade en massa! :)
gjorde säkert ni också :)

kramar!


teresa, jag fick chips!