Sunday 8 July 2007

Lite böcker o lite annat

igår köpte jag Fågelbovägen 32 av Sara Kadefors. den är nästan utläst. en såndär bok som man vill ska fortsätta föralltid.
på måndag ska jag till stan o köpa En helt annan historia av Håkan Nesser. jag fick 300 kr på Bokia av petra när jag fyllde :)
så det blir nog nån mer bok också.
ge mig tips!


ni kanske redan har läst det här? (han heter BadMonkey på helgon nu)
iaf. ett annat av hans "offer" kontaktade mig idag, och vi har pratat på msn. det tycker jag var himla trevligt :)
det är precis ett år sen allt det där hände. och året som gått har varit rätt kasst relationsmässigt. han har antagligen sett till att jag har svårt att lita på karlar. det kanske låter klyschigt, men det är så. han och ett par idioter till, som jag stött på under det här året. jävla karlar!

fast den känslomässiga muren jag skaffat mig är antagligen precis det jag behöver nu, med B. hade det varit för ett år sen hade jag antagligen kastat mig hejdlöst in i nån slags inbillad förälskelse, o analyserat sönder allt, och blivit ledsen. och det är skönt att det inte är så, att jag kanske har lärt mig att hålla igen lite, att vara försiktig, att inte tro att varje mag-pirr betyder kärlek och rosa moln. det räcker kanske med att konstatera att jag tycker om honom, han tycker om mig, vi trivs tillsammans, men också var för sig, men inte med nån annan.
fast, klart jag saknar honom ibland, särskilt när jag sovit en natt nära, o sen ska sova ensam. men inte så att jag inte står ut. om ni fattar :)
fan vad jag svamlar!

puss :)

No comments: