Sunday 22 July 2007

Söndag

idag ska jag eventuellt ge mig på skohögen i hallen.
men om det blir mer sol så måste jag ju sola lite också.

inatt fick jag faktiskt ett stänk av längt när jag lyssnade på en låt B skickat till mig, när jag tänkte på hans iver att beskriva olika partier i musiken, trummorna, han är nog som mest attraktiv när han pratar om musik, lyser upp och ser helt lycklig ut.
men, det är lugnt.

nu ska jag klä på mig, slita alvin från dataspelet o ta med honom till kiosken o köpa glass.
puss!

4 comments:

enAnnan said...

Musik kan definitivt föra längtan och känslor.

Om du inte har något för dig så ska vi nog äta lite hemma hos annab på lördag och dricka lite vin.
Imorgon ska vi ner på Magnus Carlsson.
Hör av dig om du är sugen!

Kramar

Anonymous said...

Jamen vilken låt då?

Nostalgia said...

peter, kaipa. the glorious silence within :) var det nog.
fast bäst var det när det var hans egna fusion-jazz han pratade om

Nostalgia said...

anna, på lördag ska jag till en gammal kompis i åbeyggeby o äta o bli full :) men kansk estannar ett tag efter jobbet imorn :) vet inte hur länge jag ska jobba heller.