Sunday 8 July 2007

En lista

som jag snodde av anna.


Nämn något som gjorde dig glad igår:
igår fanns det inte mycket att glädjas åt

Vad gjorde du kl 08 imorse?
sov, sov, sov

Vad gjorde du för 15 min sedan?
bäddade ner alvin i min säng

Det sista du sa högt?
ja, men alvin är sjuk

Det senaste någon sa till dig:
men vi ska bara vara i mitt rum

Vad har du druckit idag?
kaffe

Vad var det senaste du åt?
limpmacka med köttbullar på

Vad var det senaste du köpte?
lite mat i fredags

Vad är det för färg på din ytterdörr?
typ.. brun

Vad är det för väder hos dig nu?
regnigt och kallt och blåsigt

Godaste glassmaken?
vanilj.. och choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njae

Sover du tungt?
ja, om jag sover hemma

Drömmer du mardrömmar?
lite då och då

Trivs du med ditt jobb?
ja.. just nu hade jag gärna varit på jobbet

Favoritklädsel?
jag gillar kjolar

Favoritlåt just nu?
I see a darkness, med johhny cash. men chasing cars är väldigt bra också :)

Vad ser du om du tittar till höger?
en ful, blå jävla vägg

Vad gör dig glad just nu?
att jag har en vecka semester kvar och att jag ska åka till västerås och till sthlm, o sen ska jag bara vara de sista dagarna

Vad ska du göra härnäst?
klä på mig och börja röja barnens rum

Höger el vänsterhänt?
höger

Humör just nu?
inte så bra

Favoritgodis?
ostbågar

Kläder just nu?
morgonrock

Sommarplaner?
efter nästa vecka ska jag jobba mest

Hur många kuddar sover du med?
två eller tre

Spelar du ngt instrument?
näe, men jag skulle vilja lära mig spela gitarr

Morgon eller nattmänniska?
natt!

Vad är viktigast för dig?
barnen. när de är glada blir jag glad.

Är du kittlig?
ja :o

Snarkar du?
tydligen :/

Stjärntecken?
kräfta

Äckligaste insekten?
uh.. de flesta insekter är äckliga. men getingar hatar jag mer än allt på jorden

Stökigt el välstädat?
höhö.. stökigt. den här veckan har jag dammsugit och plockat varje kväll. men det är ändå stökigt. för det går inte att göra det ostökigt när det finns för mycket saker och för lite plats

Längtar du mest efter just nu?
sol. sooool

No comments: