Thursday 12 July 2007

Jag har roOOoligt



den här bilden får illustrera min lilla tripp till västerås och stockholm.

på tisdagen när jag kom fram till västerås gick jag och andreas och åt jättegod sallad på nåt ställe. man fick välja själv precis vad man ville ha i, det var bra. jag var skitnöjd med att andreas alls åt. sen åkte vi hem till honom och spelade tp, tittade på friidrott och pratade en massa. eller, andreas pratade. han pratar mycket. jag pratar mindre.

dagen efter gick vi till hans mamma och drack kaffe, eftersom andreas inte hade nåt kaffe, och jag inte kan leva om jag inte får kaffe. andreas mamma o pappa var trevliga, lika hans syster, pojkvän (systerns pojkvän) och katt.

vid 16 åkte jag till sthlm och träffade anneli. vi var o käkade på bishops arms och gick vidare till olika ställen sen, bland annat till mosebacke, där vi träffade en rolig bög i toalettkön, och när vi skulle gå är jag nästan säker på att jag såg gustav skarsgård.

idag träffade jag patrik, och vi tog några öl (eller han är ju en fjolla och drack cider) och åt pizza. snällpatrik bjöd! han är ju riktigt charmig på ett underligt sätt.

efter några timmar på uteservering åkte jag hem till gävle. jag är SJUKT trött. jag borde sova. bums. men det vet man ju hur det blir med den saken.

jag har haft trevligt iaf, tack kära vänner :)

puss!

ps: jag blev ju förkyld, men det satte sig tydligen mest på rösten. anneli o jag hade väldigt roligt åt det.. jag låter som en pojke i målbrottet!

5 comments:

Anonymous said...

Att träffa en rolig bög i en toalettkö brukar man kunna leva ganska länge på. Hihi.

Fröken Nina said...

Jag vill också vara på Mosebacke... Och se Gustav Skarsgård...

Nostalgia said...

peter, ja.. det gjorde hela kvällen kan man säga :)

fröken nina, du skulle varit där! han hade hatt.

Ung tant said...

Jag har glömt mitt flor!

Nostalgia said...

en riktig homofob-kväll!