Saturday 7 July 2007

....

jag vet inte vad jag håller på med. varför jag håller på med det, och hur länge jag ska fortsätta hålla på med det. vad leder det till, kommer jag bli sårad, eller någon annan?
vad vill jag ha, egentligen, vad är jag ute efter, egentligen.
vad är jag värd?

varför orkar jag ens reflektera över det här såpass att jag känner att jag måste skriva konstiga saker i bloggen, varför inte bara ignorera tills det gått över, som det gör, alltid, och sen förstår jag inte varför jag tjafsar med mig själv.


men ibland så längtar jag efter någonting större än det här.

3 comments:

enAnnan said...

Ojojoj vad jag känner igen mig...
Det vet du mycket väl.
:)
Men våra 8 månader hr ju nu lett till något, som ingen av oss var redo för tidigare så...

Kramar

Anonymous said...

Hej Jennie!
Av en slump hittade jag din blogg och kände att jag behövde höra av mig. Jag läste vad du skrivit förra året om ditt möte med en viss The Tiggr, Micke Nilsson. Jag är nämligen ännu ett offer, den stackaren han lyckades lura till sig ett giftemål av. Om du vill prata eller fråga nåt så är det bara att höra av dig. jiderlund@hotmail.com Hoppas att allt är bra i ditt liv.
Hälsningar Anna-Karin

Nostalgia said...

anna, ja :) jag vet. och jag är glad för din skull!

och det är skönt att nån förstår hur jag menar :) kramar!


anna-karin, hej! ja, har du läst det jag skrev om micke då, så vet du ju vad jag var med om. kan ju iofs inte på långa vägar jämföras med vad DU fick gå igenom kan jag tänka mig. och det lilla aset hade mage att slå i mig en massa lögner om vilken hemsk människa du var, det är ju helt sjukt.
nu vet jag ju inte om du läser det här, så jag provar lägga till dig på msn :)