Monday 2 July 2007

:D


jag hade tänkt titta på film o äta popcorn för mig själv igår, men B ringde och ville ha sällskap. han var väldigt bakis och trött, så det slutade med att jag fick se färdigt scarface själv. sen var det inte helt otrevligt att krypa ner bredvid o få en somnig puss.

hans sovrum MÅSTE vara det varmaste rummet i världen. usch. jag tycker mer om mitt svala sovrum, o min mycket skönare säng.. men sällskapet är ju så trevligt hos B.
igår tyckte han att jag skulle ta en av hans nya tandborstar som han köpt o ha kvar den hos honom. hehe. det var gulligt. (en rosa!)

i morse gick han upp 7 o åkte till jobbet, jag sov till tolv, drack kaffe o när B kom hem på lunch åkte jag hem.
nu har barnen kommit, o solen försvunnit.. skitsemesterväder.

puss!

2 comments:

Anonymous said...

Scarface?

"SAY HELLO TO MY LITTLE FLÄSKSVÄRD!"

Nostalgia said...

peter, hahahah... i slutscenen ja, det hade varit lite kul.