Saturday 14 July 2007

Jävlarns igen


om man bortser från att B hellre umgås med tanken på en snabb bil och sina studier än med mig, så kan mitt dåliga humör bero på att jag var och handlade med mamma idag. eller inte på just det att jag handlade med mamma, men jag skulle köpa cigg. och ni vet, man får ta en såndär lapp vid kassan, som man får betala för som kassörskan aktiverar. sen ska man komma ihåg att plocka ut paketet i en maskin efter kassorna. jag brukar komma på att jag ska hämta ut ciggen när jag kommit till bilen ungefär. men idag gjorde jag inte det. alls. jag kom på det när jag varit hemma i ca två timmar. och kortet inaktiveras efter 1 eller 2 timmar. så jag har betalat 46 kronor för ingenting. bra tycker säkert alla rökmotståndare, men det tycker inte jag!
om jag haft det paketet hade jag kunnat vara vaken hela natten också, och läst eller lagt patiens eller nåt, men nu måste jag gå o lägga mig när jag har två cigg kvar, för annars får jag panik imorgon.


gul vattenmelon smakar lika som röd, fast lite mindre.

6 comments:

Jobove - Reus said...

very good to blog, congratulations

salutations from Catalonia Spain

Nostalgia said...

kom hit med gröna prince åt mig istället, din satans spanjor!

enAnnan said...

Ciggen får du tillbaka om du pratar med informationen...
Jag looovar.

Tala om för B vad du tycker och hur du känner.

Kramar

Nostalgia said...

anna, säker? jag trodde det var helkört.

jag borde väl det, men då vet jag hur utgången blir också. och jag vet inte om jag är beredd på det.
kram!

enAnnan said...

Jag är säker.
Var det på min affär lämnar vi alltid ut dem i infon...

Kramar

Nostalgia said...

anna, var inte i din affär, kvantum var det.