Monday 9 July 2007

Glamour!

jag råkade hamna mitt i ett avsnitt av Glamour idag. jag har inte sett det på 10-12 år, men det var ungefär samma intriger fortfarande. ridge ska välja mellan brooke och taylor. eller logan och doc, som han envist kallar dem.
folk försvinner och kommer tillbaka. (taylor) ochsåvidare.
en del av skådisarna har blivit jääättegamla o gråa, en del har opererat sönder ansiktet. (taylor. hon som var så vacker i början av serien)
gruppbilden är från när jag kollade som mest, i början av 90-talet.
så... fruktansvärt meningslös tv-underhållning (?)




taylor från förr
taylor nu



brooke från förr
brooke från.. typ nåt år sen?



haha. eric forrester från förr. (obs ståndet i brallan (?)

eric typ nu



stephanie från förr
stephanie nu



och den underbara sally spectra som såg likadan ut hela tiden.
(skådespelerskan gick visst bort tidigare i år)



(nu kommer helena skriva nåt om när sara o jag var tvungna o kolla på glamour mitt i hennes 18-årsfest :D )

6 comments:

Pateterat said...

Det kan du hoppa upp o sättare på att jag kommer hojta om..

7 tjejer sitter och festar och leker och då sätter sig nämnda personer och skriker i soffan..
- vi vill se glamour
- vi vill se glamour

Vad kunde man göra..? Jo festen flyttade in i köket så flickorna fick se sitt glamour.

ps det var 20års festen.. :)

Nostalgia said...

helena, hahaha. men det var viktigt.. då :)
20-års? så nyligt? :p
kram

Pateterat said...

Finns en fin sida på nätet där de visar före och efter bilder på kändisar..

Länken nedan är på Hunter' Tylor'Tylo's hmmm dåliga resultat..


www.awfulplasticsurgery.com/archives/006473.html

Anonymous said...

helena, fyfaen :o

Anonymous said...

jag kollar faktiskt ibland, men det som du säger, det är samma intriger varje gång... och jag reagerade också på hur taylor söneropererat sej.. synd, för hon va så fin innan hon försvann ur serien.
och jag förundras även hur Brokke lyckas lipa eller bli tårögd i VARJE jävla avsnitt, jag menar hur mycket kan en människa lipa ?

Nostalgia said...

miggs, jag det är sjukt. och så.. när en scen är slut, så stirrar de.. länge.. de klipper inte direkt utan personen ska stå o stirra o se tänkande ut i en halv minut. irriterande!