Tuesday 24 July 2007

Jo, alltså:

jag blev ju av med min telefon i februari/mars nångång. jag gillade verkligen den telefonen. eller, jag älskade den. särskilt radion. jag älskade radion mest. jag lyssnade på den när jag var ute o gick, åkte buss osv.
köpte ju en ny telefon, en röd, fin. men jag har inte börjat älska den. INGEN RADIO. jag köpte en billig liten skitradio på clas o, men.. den funkade ju knappt.
och varje gång jag o anneli har träffats så har vi pratat om att byta, för hon har en sån som jag hade. men det har inte blivit av.

idag gick jag in i telenorbutiken o frågade om de hade en såpass gammal mobil kvar. killen sa nej först, men föreslog en ny, med radio, som var mycket bättre sa han. och så när han skulle hämta den o visa, så hittade han en sån jag ville ha! i en gammal dammig låda. jag fick den för 99kr i månaden i ett år, annars hade den kostat 3500 utan abonnemang.
så hemligheten var att jag köpt en ny mobil, igen! fast en gammal. men ny. med RADIO! jag är så glad. jag älskar den.

förlåt om jag gjorde nån besviken nu :)

7 comments:

Anonymous said...

Måste medge att jag blev liiite besviken, men samtidigt JÄTTEGLAD för din skull!

Vilken cliff-hanger!

Nostalgia said...

trogen bloggläsare, hahahaha! ja.
jag hade kanske också hellre levererat nåt mer saftigt, som en ny kärlek eller så, men man kan ju se det som att mobilen är min nya kärlek nu :p

Hannah said...

MEN GUD!!!

Nostalgia said...

hannah, så känner jag också :)

Becka said...

Men det är ju underbart! ;)

Badass Babuska said...

Hahaha du är underbar! Jag saknar dig!

Nostalgia said...

becka, ja det är det!! :D


teresa, jag saknar dig med, älskis. pussa