Saturday 14 July 2007

Snabba bilar och spjut


vad är det med karlar och snabba bilar?
vuxna män som tycker det är skitcooooolt att köra 270 på en 90-väg, som är beredd att lägga 340000 kr på en bil. för att den går fort?
ta era jävla bilar o stoppa upp dom i arslet, tycker jag.
livsfarligt!


idag har jag inte gjort mycket. eller, jag har ju tvättat. och läst. och tittat på friidrott. en stackare kastade ett spjut på en annan stackare. helt brutalt såg det ut. men han klarade sig rätt bra tror jag, lungan blev visst skadad, men inget livshotande.


jag är jävligt trött på att känna mig bort-prioriterad, jag vill inte bli det, och framför allt vill jag inte känna att det spelar nån roll. fast det gör det uppenbarligen.
imorgon ska jag dricka kaffe med petra. så kanske jag blir lite gladare.

puss!

4 comments:

Hannah said...

Jag hade aldrig prioriterat något framför dig!

Nostalgia said...

hannah, du är den ultimata pojkvännen! <3

enAnnan said...

Hur i hela friden prioriterar han va?
Ska jag ta ett snack med honom??
;)

Kramar

Nostalgia said...

anna, ja... nu är det skittråkigt. han får resten av sommaren på sig, om inget hänt innan dess får det fan va nog!
kanske.