Wednesday 18 July 2007

Så blev det

jag dejtar inte B längre.
och det är väl lika bra. det är ju lite tråkigt, om man tänker på de bra stunderna, dvs: NÄR vi träffades. men jag har ju känt mig lite bortglömd sista tiden. och vi 'skiljs' som vänner. jag känner mig inte särskilt ledsen. jag vet inte vad jag känner.

äsch. jag är en fri kvinna! på riktigt.
:)

det var nåt annat jag hade tänkt skriva egentligen, men jag tror jag glömde det.

JO! kent släpper skiva i oktober, och det blir lite turné efter det. 27 juli släpps biljetterna.
JAG SKA PÅ KONSERT!

9 comments:

Ung tant said...

Puss gumsan. Du är bra. :)

Nostalgia said...

anneli, puss! :)

Becka said...

Jag med! Jag med! Jag med!!

Nostalgia said...

becka, såklart! :) ses där då ;)

Badass Babuska said...

Puss puss
Olov sa nått.. Jo.. I OKTOBER SLÄPPS DEN! Jag fattade noll. Sen sa han KENTS nya kommer då.

Anonymous said...

Men varför ska ni inte dejta längre??

Var det du som ville sluta för att ni aldrig träffades eller??

En massa kramar iaf...
(från en av dropin-datorerna på bibilioteket, där knapparna nästan inte fungerar att skriva på)...

Nostalgia said...

teresa, YES! puss :)


ellie, ja.. varken han eller jag var väl så väldigt engagerade, o jag var väl iofs mer på. men när man inte får respons så svalnar det ju. och det känns helt okej, o inge jobbigt :)

enAnnan said...

Hoppas det känns okej ändå?

Du ska vara först på en mans lista, inte sjua typ...
Nobody puts baby in a corner...

Kramar

Nostalgia said...

anna, det känns bra. eller ingenting. jag vet inte. inte jobbigt iaf :)

kram