Monday 30 July 2007

:D


jag har halsbränna. inte bara lite, utan SJUKT mycket.
jävla alkohol! eller vad det beror på.

jag har bara sovit och ätit pizza idag. och kollat på dokumentär om idioter i usa som lär sina barn vara 'kristna soldater'. skrämmande.

alltså, pratade med herman inatt igen. vi har pratat ofta senaste tiden. och när vi pratat nu (båda har varit onyktra) så har det blivit lite intimt, eller.. ja. jo. om vad som skulle vara.. trevligt. det känns lite skumt, men nästan pirrigt.
och jag vet inte hur det kunde bli så, men jag tänker inte klaga :)


puss!

4 comments:

Badass Babuska said...

Bäbis
Visst var dokumentären vidrig? USA skrämmer mig mer och mer.
Porrpirrigt...

Nostalgia said...

teresa, ja som fan.
och att de verkligen tror att de är det bästa folket i världen liksom.
'vi ska ju vara guds nation' VEM har bestämt det?
stackars barn.

mer porrpirr till folket!

enAnnan said...

Men va händer nu igen då???
Herman va?? ;)
Pirra på gumman så länge det känns bra.

Trist med halsbränna :(
men gott med pizza :)

Kramar

Nostalgia said...

anna, herman är herman, det verkar svårt att släppa honom helt.. iaf när han är så trevlig på nätterna ;)

kram :)