Saturday 28 July 2007

Hårt liv

jo, det gick bra att träffa B. bra, fast lite småjobbigt också. jag ville mest bara kramas med honom. fast vi ska ju inte.

igår var en händelserik dag kan man säga.
efter jobbet åkte jag hem och duschade. sen blev jag hämtad med bil, och åkte till hillevik och tittade på film. hos stefan. det var trevligt :) han har massa stora fiskar i en damm på gården :o och kräftor.
efter filmen fick jag skjuts tillbaka till stan, och gick in på bilagan. träffade en del trevliga folk. och så mitt gamla ex, som jag bodde ihop med när jag var 19. han är som vanligt. otrogen, och oförmögen att vara singel mer än en vecka. men han är rolig att prata med.

inte EN ENDA kåt algerier eller annan typ av afrikan raggade på mig! :O

sen blev jag bjuden på efterfest. på öster. jamen såklart att jag hamnade där. med en kille i min ålder, o en kille som var 20. vi spelade iaf nån typ av frågesport, och jag vann såklart. eller så kan vi iaf låtsas det. (jag kände den ena killen, så ni inte tror jag är helt galen. eller, jag kände igen honom till utseendet :p)

framåt halv sex-tiden imorse kom jag hem.
jag skulle tvätta kl 13, men det sket sig med det. jag har inte så mycket otvättat heller, så det är okej.

om två timmar kommer petra o hämtar upp mig, så ska vi till åbyggeby och äta mat o dricka vin hos maria :)
(jag orkar inte egentligen inte)

puss!

2 comments:

Hannah said...

Alltid när jag går ut är det kåta iranier eller liknande som stöter på mig. Vad är grejen liksom?

Nostalgia said...

grejen är att du är sjukt söt. hannah