Tuesday 3 July 2007

My name is Sue, how do you do?


Johnny Cash - A boy named Sue är en helt underbar låt :)


idag fick jag ett brev från polisen, jag blev helt rädd.
det stod att de hade upphittat gods som antogs vara mitt. jag tänkte: MOBILEN!
men icke, det visade sig vara alvins cykelnyckel. jag hade visst satt på en gammal såndär bricka på den, bara för att ha nåt på den. och tydligen så funkade den fortfarande.

vi har varit och handlat på maxi också. och ätit lasagne. och så har jag solat lite, men jag kan inte sola mer än 20 minuter åt gången ungefär, sen blir jag helt rastlös och måste göra annat. har det med ålder att göra? :/

imorgon kl 9 går tåget mot grönan. man kan nog säga att jag är en anings oroad för ekonomin. mina semesterpengar tog slut fortare än vad som borde vara möjligt. så jag måste lägga upp nån slags budget tror jag.
hursomhelst, är ni på gröna lund imorgon och ser mig kan ni ju vinka.

puss!

3 comments:

enAnnan said...

Näe jag är ju 33 och kan sola hur lääänge som helst.
:)
Hoppas ni får en underbar dag imorgon!!

Jag håller med om semesterpengarna..vad hände??

Kramar

Anders said...

Nej...för guds skull!!!
Jag var lika rastlös redan som 5-åring så det har INGET med ålder att göra :-)

Nostalgia said...

anna, jag har glömt vad man GÖR medan man solar.. jag har ingen ro att läsa heller, bara i skugga. knasigt.

vin, öl o nya kläder gissar jag på :) kram


anders, men när jag var mellan 12 o 30 kunde jag sola i timmar :o