Saturday 2 June 2007

Vad fan är det frågan om?

är det här den stora jag-ångrar-att-jag-dumpade-jennie-veckan?
i måndags tror jag det var fick jag tydliga tecken på att ett ex sen drygt två år tillbaka ångrar att han gjorde slut, han tänker på mig, tycker jag är så fin och massa fina saker. sist vi pratade var det samma sak. han har aldrig känt så för nån som han kände för mig, inte gjort samma saker med nån, och så vidare. och i just det fallet känner jag mig smickrad, men det är ändå jobbigt. för jag vill ju inte. jag vet att det aldrig skulle funka, och jag vill ju inte träffa nån annan än B.

och ikväll... helt plötsligt börjar D (som jag träffade i höstas) prata på msn. när det kommer fram att jag dejtar nån så tycker han att jag ska dejta honom istället. för att han älskade mig. för att han aldrig slutat tänka på mig, för att jag är underbar. och det är sån bullshit. det är alltså samma kille som påpekade för mig:

1) du röker
2) du har så stökigt hemma
3) du är så tjock så att du inte kan gå

jag sa att, du gjorde ju slut, och du var inte så trevlig mot mig.
han sa att han var rädd (för att vara tillsammans med nån) och sjuk (psykiskt, det visste jag ju) och barnslig.
och jag frågade hur det kom sig att han plötsligt började prata med mig.
"jag stod inte ut, längtan blev för svår"
då började jag skratta. på riktigt. jag misstänker att karln driver med mig. iaf, jag är ju så underbar tydligen, att han ville komma hit ikväll, o sen skulle vi leva lyckliga i alla våra dagar, amen.

jag förklarade iaf att jag träffar B, inte vill ha nån annan, att det oavsett B inte skulle funka mellan honom o mig, och viktigast av allt kanske, han gjorde mig så ledsen förra gången.
då frågade han om anneli. om vi hade kontakt fortfarande. och frågade om hon var singel.
och när jag sa att hon inte är det, då slutade han skriva till mig :´)

psykiskt sjuk, ja.


om det är fler ex som vill ångra sig, så är det bara att höra av sig. iofs lär det inte spela nån roll.. inte ens om herman skulle... hm... jaja... nu ska jag dricka upp vinet och sova.

puss!

4 comments:

Anonymous said...

Men hallå...

Psykfall måste ju bara vara förnamnet ju...

Ung tant said...

Eh? Pinsam kille.
Jag skulle blockat för längesen!

Puss. :)

Nostalgia said...

anneli, ja... men han har inte sagt ett pip sen i höstas, så jag har inte tänkt på att han fanns på msn.
men nu så.
puss! :)


ellie, japp. vad ska man säga? :´)

Anonymous said...

Är det något att bry sig i överhuvudtaget....och framförallt att lägga ned krut på i detta forum??? Låt denna uppenbart lätt förvirrade människa få åtnjuta någon form av sjukvårdsaktig tystnadsplikt.
/Bettan