Friday 22 June 2007

Midsommar

idag åkte vi hem till min mor och far. vi grillade kyckling och fläskfilé. det var väldigt gott.


det här är jag!

alvin busar med jonna

jonnas kompis josefin


jonna och josefin



morfar busar med alvin


filip tar kort på mamma


men själv vill han inte vara med på bild


bara om han får se ut såhär


morfarn


alvin och hans tänder






när vi kom hem hade några grannar ställt till med fest utanför på gräsmattan. om man säger såhär: om tanten ovanpå ringde störningsjouren när jag o petra drack vin ensamma en fredagkväll klockan 21, så borde de ringa störningsjouren nu också. de pissar på husväggen utanför min altan. så mysigt.
några snälla festdeltagare spelar just nu fotboll med alvin. jag känner att jag måste ut o kolla läget.


2 comments:

Anonymous said...

Kul bilder :)

Nostalgia said...

emma, jag har sånt roligt liv! ;p