Friday 15 June 2007

Det här är allvarligt

imorgon ska jag först jobba, sen hem till B. vi ska till boulognern en sväng. sen på kvällen ska vi ut och äta och antagligen öla. jag har problem.
vad ska jag ha på mig?
när vi går till boulognern vill jag inte ha samma kläder som jag jobbat i, och när vi ska ut sen vill jag inte ha samma kläder som jag hade i boulognern (kan ju hända att man hamnar i gräset)
så jag måste ha med mig massa olika?
och VAD ska jag ha på kvällen? jag vill vara fin, men det känns inte som jag har nåt fint.
jag vill ha kjol eller klänning, men jag vill inte ha samma klänning som när anneli var här, och inte samma kjol+top som jag hade sist jag träffade B.
och jag vill inte ha den superkorta kjolen, för jag tror trosorna syns om jag råkar böja mig framåt, och det vill jag inte.

fyfan vad jobbigt. innan tolv måste jag ha packat! :)

3 comments:

Anonymous said...

...en annan fördel som gör att tanken på häktet känns lockande är en obefintlig dress code.

Om inte randiga kläder så kan man iaf glida runt i softa myskläder.

Ölandet är det nog dåligt med i finkan, tyvärr. Men man kan ju inte få allt här i livet.

Förlåt. "I Got Stripes" återupptäcktes och den spisas fortfarande hårt i lurarna. Du har dig själv att skylla.


Mvh
Ejdin Bror

Anonymous said...

Hej Junken.. Hoppas Ni får en trevlig ikväll.. ingen park för oss.. vitlöksorgie hemma i stället.. Guben har bestämt att vi ska ha trekamp i spel ikväll (scrabble.. yatzy och TP.. såå en väldigt lugn afton väntar :(

Hoppas du har en stund över på semestern för att öla/vina med mig ?! / Kram Helena

Nostalgia said...

hej Ejmin Bror. ja, du har helt rätt. i fängelset behöver man inte bry sig om kläder, det skulle vara skönt :)

I got stripes! just nu gillar jag Darlin' Companion (med june&johnny) och så Orange Blossom Special :) du borde testa :)


helena, det var väldigt trevligt, vi minigolfade, jag förlorade med 5 poäng o fick bjuda på middag :)
vitlöksorgie o TP låter ju inte helt fel heller.

och klart vi ska öla! kram!