Sunday 24 June 2007

Bada!


vi skulle åka till fjärran höjder idag, bestämde vi tidigt i veckan. självklart hade jag räknat med att vädret skulle ha blivit bra tills nu.
men lovat är lovat, så det blir inomhusbad antar jag.
det värsta med att bada är förutom att jag ser förjävlig ut i bikini, att jag inte vill ha brillorna på mig, och det betyder ju att jag inte ser nåt. men för att alvin ska få vara i den lite djupa poolen måste jag också vara i vattnet, så jag får väl simma omkring där o hoppas att ingen jag känner ser mig :/

B o jag har haft två halvalllvarliga samtal de senaste två dagarna, om hur det är, och hur det ska vara. och det är självklart tråkigt att han måste plugga så intensivt för att klara kursen, men det är okej. och det är okej att det är som det är. jag har inte haft några förväntningar. klart att jag skulle kunna träffas oftare, men inte så mycket oftare heller. det är nog lagom som det är.
jag har för tillfället ingen lust att träffa nån annan, och det betyder kanske att jag trivs med att det är som det är.

:)


kan nån religiös be till Gud att det blir fint väder nästa vecka? 8/

puss!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Jennie!

"Signe" här igen. Fick ett infall at kolla in hur du har de. Har du en Mr B? Va mysigt! Jag bloggar inte just nu eftersom jag känner att det är lite jobbigt, plus att alla mina nära o kära läser den....så jag känner press på mig själv att inte skriva exakt vad jag tänker osv. Inte så kul att skriva dagbok som mamma läser typ.. Så jag har lagt ner en stund. kommer tillbaka till den nån gång hoppas jag. Men här e de roligt att läsa! Jag hoppas det blir bättre väder på din semester nu denna veckan. De e såååjäkla tråkigt med skitväder! Här i NZ är de vinter o kallt som fan.
ha de gottis!
Va söt top du har på dig på bilden förresten!
Kram
Annika (signesruta)

Nostalgia said...

hej signe, undrade vart du tagit vägen :)
nej, jag är lite orolig att nån olämplig ska läsa min blogg också, då blir man ju hämmad helt klart.

jo, mr B. hehe. fast det är inget jätteallvarligt.. vi träffas ibland och är ganska överens om att det räcker så. men det är mysigt :)

ha det så bra därborta, o fortsätt gärna läsa min blogg. o säg till när du börjar blogga igen! kram!